Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, January 13, 2011

MARAH.....

Salam.....

Marah itu normal.
Kenapa kita marah?
Tak suka sesuatu.
Lapar.
Mengantuk.
Selalunya....
Bila ade orang marah.
Mesti ade orang jadik mangsa marah tu.
Kalau mende tu memang salah beliau.
Tak ape la jugak.
Kalau beliau tak sengaja?
Kalau beliau ade alasan logik?
Kalau sebenarnya beliau tak bersalah?
Apa kes lu mau marah2.

Hahaha....
Siyes aku merapu jek.
Sebenarnya tensen sebab aku niat nak tolong.
Okay, mungkin aku salah paham.
At least aku cube membantu.
Cube anda tengok sekeliling.
Dokrang kesah ke anda buat ape?
Ade yang cube buat ape yang aku buat?
Maybe ko lupe aku perempuan.
Okay, mungkin hati aku terlebey sensitip.
Sebab tu aku rase tak patut ko balas ngan tulisan BEGINI.
Aku rase ko marah aku.
Aku tak sedey.
(Macam yang aku slalu rase bile orang marah aku)
Sebab aku tau aku tak salah.
Aku rase bengang.
Marah kat anda.
Nak tunggu aku layan anda semula?
Tunggu la aku sejuk.
(Naseb la aku cepat cool down)
Haish....
Rase serik nak tolong anda.
(Cakap jek camni, nanti da elok aku tolong gak)

Dah.
Sayonara...
(~_~)/~


(Marah yang agak cute, hoho)

No comments:

Post a Comment