Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, January 29, 2011

CONSIDERATION.....

Salam.....

Sekali lagi.
Blog aku menjadi ejen melepaskan amarah.
Huish...
Hari ni macam2 terjadi.
Okay, it starts when kitorang posting kat Klang.
Ape la plak yang buat aku tak puas hati kat Klang ni?
Takde pape pon.
Sume keje bejalan lancar.
(Walaupon aku tak hebat seperti mereka serta mereka..huhu)
Less penat than yesterday.
Mood punyer la super power bes pas abes posting.
Sumer orang kat sane pon baik2 belaka.
Siyes sonok.
(^_^)

Mood aku berubah bile.....
Something happen otw kitorang balik.
(otw = on the way,(khas untok adik) )
Bialah aku tahu sorang jek ape tejadi.
(Sorang ke?padahal tadi da citer kat mereka)
Aku bengang giler kat beliau.
Huish.....
Aku tahu dia tahu dia salah.
Thats why tak reply mesej aku kan?
Kalau beliau bace blog ni, aku harap beliau sedar.
Beliau memang salah.
Totally salah.
N kalau kami telepas bas sebab beliau.
Mungkin aku akan mengeluarkan kata2 yang tak sepatutnye kat beliau.
Okay beliau.
Aku harap beliau paham.
Aku marah ni.
(In very furious mode)

But because something happen kat Klang.
Plus the 'kaya'.
Kami sampai lambat kat UM.
Around 730 lah.
Lapar gilos la.
Yela, makan tengah hari pon tak banyak mane.
(Knape aku tak amek banyak?Tah, aku pon tak tau)
Rehat jap.
Then dipanggil tok menolong.
Aku tau mereka banyak buat keje.
Aku tau aku tak banyak membantu.
Aku tau macam2 masalah muncul.
Tapi.........
Aku harap mereka kate.

"Oh, takpe la, pi la makan dulu, karang pas makan turun tolong ea"
(Okay, kate2 ni mungkin hanya dalam angan2 aku jek)

Mereka tak paham aku.
Aku cube paham mereka.
Tapi aku pon tak paham mereka.

Entahlah.
Perkare2 ni da membuatkan aku hilang mood.
Time ngah berwuduk aku berangan.
(Sampai aku tak ingat aku amek berape kali wuduk tu, asek ulang2 jek)
Aku bayangkan.....

"This thing seems so many kekurangan yang ade.
Saya tak reti blame orang lain.
Sebab nanti saya akan pikir balik.
Banyak mende yang jadi salah saya.
Tapi saya harap, mende2 camni tak jadi lagi for the next2 projek.
Siyesly speaking.
Sbenanye saya cume nak tolong2.
Tak rase nak join and jadi a part of this family.
Tapi sebab rase nak tolong membe.
Saya join.
Bile dah jadi macam ni.
Saya rase, saye join pon takde tolong banyak.
Cam lagi menyusahkan orang adalah.
Buat saya rase terbeban ngan rase bersalah.
Sebab tak banyak membantu.
Saya mintak maaf banyak2."
Bla3....
Listing ape yang aku rase aku tak patut buat.
And ape yang aku sepatutnye buat.
Nasihat2 bagai.
Then thank you~
(Berangan cakap time post mortem....~~)

Holooooo.....
So loooooooong already.
Mood skarang.
Tak stabil.
Rase bersalah.
Tak semangat.
(~_~)



2 comments:

  1. relax2... isk2 tak bek mrh2.... hehe

    ReplyDelete
  2. amek air semayang banyak2... mandi terus pastu... buat ape yg terdaya je tie, buat menda2 biar ikhlas tau... baru hati tue seronok...

    ReplyDelete