Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, January 2, 2011

TAK TERUNGKAP......

Salam......

Okey.
Siyes tak terungkap.
Au pon kurang pasti mengape.
Tak bley cakap terus terang.
Ini blog public la.
Tapi siyes ni.
Sangat2 tak dapat diungkap.
Indescribable feeling.
Tak suke.
Tak suke.
Tak suke.
Aku bukan orang yang cepat homesick.
Tapi feeling camni mungkin bley buat aku homesick.
Mau pulang kah?
Tak, tak, tak.....
Dah tu?
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...
Sekali lagi.
Malam yang agak2 cam sunyi ni.
(Ade bunyi cengkerik ngan orang main takraw jek)
Aku tak bley paham feeling aku sendrik.
Tuttttttttttttt..
Zressssssssss....
(Bunyi 'cerita' transmission end yang ade colour rainbow tuh)


(Dulu2 aku pernah terpikir, 'transmission end' tu citer pe...ini lah citer nye)

2 comments: