Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 26, 2011

BEREHAT JE LAH......

Salam.......

Hari ni kene rehat cukup2.
Esok kene jalan banyak. (Ni betul)
Berdiri banyak.(Kowt)
Buat keje banyak. (Yeke?)
Sebab esok 1st day posting Klang.
Cosmates aku yang da pernah pegi Klang cakap.

"Tak penat pon pi sane.
Ramai giler student.
Nanti bley rilex2 jek.
Seronok.
Takde En/Miss R nak marah2"

Bile aku dengar dokrang cakap camni.
Aku pon jadik kurang neves.
Compare ngan 1st time posting PPUM.
Aku tersangat la nevesnye.
Macam2 mende yang tak bagus aku pikir.

Tapi bile tak risau ni.
Buat aku jadik risau.
(Ayat pening ke?)
Kenapa aku tak de perasaan risau langsung ni.
Nanti aku tak alert plak.
Huish...
Kan dah rehersal ngan Sabb ari tu.
Mintak2 semuanye berjalan lancar esok.
Amin......
(^_^)

(Esok kene pi sini)

Tamat citer pi Klang esok.
Citer lain ni.
Aku bace satu entri.
Pasal aku.
Yang mane.
Membe aku.
(En Apa dan Bagaimana = En Zool)
Baru tahu.
Yang aku ni.
Aku.
(^_^)V
Aku rase.
Klaka.
Hiuhiu......=p

Okay.....
~TAMAT~



No comments:

Post a Comment