Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 4, 2011

PERATURAN ITU

Salam.....

Rules are made to be broken.
Statement ni.
Betul ke salah yek?
Pikiran remaja aku kate yer.
(Maseh remaje? haha....iye la)
Pikiran dewasa aku kate.
Cop3...
Pikiran dewase orang lain kate.
Rules are made to be obeyed.
Hurm......

Pikiran aku yang bercampur aduk kate.
Dua2 pon bley ape.
Some rules memang diwujudkan untok kite langgar.
Rules yang tah pape la.
Rules yang baik untuk kesihatan kite.
Baik ikut jek.
Hari nie aku pakai tshirt jek pi klas.
(Slalu kene pakai formal)
Sebab ari ni aku ikut jiwa remaja aku.
Pemberontakan dalam diri.
(Hahaha, inilah perasaan orang yang jarang break the rules, betul ke?)
Orang lain selambe2 jek.
Aku jek yang neves2 tak tentu pasal.

Kenape yek.
Ade orang rase seronok langgar peraturan?
(Termasuk aku.....=p)
Sekali lagi.
Mari kluarkan term psikologi semalam.
Ego sudah mengalahkan superego.
Ye-Ha!

Ari ni mood da elok sket.
Perasaan untuk merapu pon meningkat.
Still smiling (^_^)V

(Lagu Haha buat aku mau joget2 sambil menaip...hihi)

Okey, jom makan, DU dah bukak~


(Bukan nasik DU, ari ni makan nasik ayam la...)

No comments:

Post a Comment