Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 4, 2011

BOLAK BALIK......

Salam.....

Entri ini bukan pasal bola.
Bukan juge pasal balik.
Pasal hati aku yang ngah berbolak-balik.

Apa yang aku nak buat esok?
Macam mane nak face orang2 kat sekeliling?
Apa yang blaja esok?
Nanti dalam kelas aku ngantuk tak?
Apa reaksi yang akan aku tunjuk nanti?
Soalan2 yang setiap hari akan main2 lam mind aku.
Takde la hari2 pon.
Sejak 2 hari yang lepas la jugak.

Hari ni plak tetiba aku terpikir.
Betul ke decision aku amek kos ni?
Dah 2nd year woooo....
Nape baru skarang aku terpikir mende ngarut camni.
Aku terpikir cam mane keadaan aku bile kene jumpe patient hari2.
Buat keje yang sama berulang-ulang.
(With no room for mistake, tak moh salah aku ade orang die on the table)
Jumpe muke2 yang same jek.
Pressure sekeliling.
Waaaaaahhhh....
Nape aku terpikir mende nie skarang.

(Jalan kiri ke kanan better?.....)

Ya Allah Ya Tuhan
Yang membalik balik kan hati
Tetapkan hati aku

Ego telah berjaya mengalahkan superego.
Makanya pikiran2 yang tak baik pon menerjah ke dalam pikiran.
Chaiyok2 superego, lawan balik Mr Ego yang bergune sikit jek tuh.
Ganbatte!!
(Aku asyik emo jek nih.....kawalan minda ke atas diri cik sopia dah berkurang)


Make tomorrow a better day.
Wahai diri, cukup2 la emo.
Smile....
(~_~')V

No comments:

Post a Comment