Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 12, 2011

MAKAN....

Salam....

"Saya suka makan nasik"
Ni la sentence yang aku slalu tulis bile nak pilih bli pen.
Knape aku tulis mende ni?
Sebabnye aku memang suke makan nasik.
Except, bile aku rase tak moh makan la.
(Bila tu? Entah, aku pon kurang tau)

Daripada aku yang kering.
(Waktu dulu2 aku sangat kurus, underweight lagi)
Aku da jadik agak tak kering.
Naknye part tu.
Alaaaa...yang tu la.
Aku pon cube mengempiskan kembali bahagian tu.

(Tayar simpanan di belakang jip, mungkin)

Caranya: bersenam setiap hari.
Tapi.....
Berkesankah?
Kalau aku balas balik ngan makan berkali2 ganda.
Aku makan tengah2 malam ikut napsu.
Hooooo.....
Dulu2 sebok nak gemok.
Skang bile da jadik apa yang di nak kan tu.
Sebok nak kurus balik.
Aku nak bese2 jek kot.

Eleh....
Cakap bley la.
Nanti bile da jadik bese2.
Aku mahu jadik luar bese plak.
Tak kesahla tuh.
Yang penting ape aku rase skarang.
"Aku nak rajin senam, jadik sehat, n no more lemak lebey2"
Okay tak?
Bagi aku okay la.

Strive to achieve that goal.
Ye-Ha!!!!
(^_^)V

No comments:

Post a Comment