Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, January 17, 2011

BUANG KARAN......

Salam.....

Huuuuu~
Hari ni agak penat ke kelas.
Jap pi department.
Jap lagi gi menuntut ilmu kat sains sosial.
Pastu balik department smule.
Siap lari2 lagi.
(Patut la aku sehat...=p)
Semua keje yang aku buat ni pakai karan ke?
(Karan = elektrik)
Oh....
Sudah tentu tidak.
Siyesly, ape yang diguna cume.
Tenaga chemical yang diubah kepada tenaga mekanikal dan lain2.
(Tah betul ke tak aku merapu)

(Ape nie?...tah)

Jadi bile aku buang karan nye?
Bukan la karan yang jumlahnye sampai 240kV cam mesin xray slalu gune tuh.
Ade la siket jek.
Beberape volt jek kot.
Bateri kat henpon~
Aku gune untok hantar mesej yang pada pikiran waras aku tak perlu.
Masa nak hantar tu.
Aku tak waras sangat.
Maybe tahap borderline kot.
(Huish....simpang,simpang)
Haaaaaaaa.......
Kenapa la aku slalu tak pikir akibat dier.
Aku da tahu negative punyer aura dier bagi2 kat aku.
Tapi aku still nak jugak masok lam life dier.

Dulu...
Fon kat umah aku.
Bile pening jek mesti kua ni.
"Do not disturb"
Sepatutnya aku mengamalkan perkare yang same dalam kes ni.
Sekarang aku kene tarik tangan.
Live my life.
Jangan cube2 lagi nak kacau life orang.
(~_~)

No comments:

Post a Comment