Daisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 11, 2011

AIR DAN CAWAN.....

Salam.......

Selama aku dok kat UM ni.
Macam2 gambar air aku amek.
Pastu aku simpan gambar2 tu wat 'pekasam'.
Tibe2 hari ni mengenang balik nostalgia2.
Sambil tengok2 gambar lam folder 'mende lain2' tu.
"Banyak gak gambar air yang cantik2 aku snap yek"
Bisik hati kecil aku.
(^^,)
Maka terdetiklah satu perasaan.
Mau pamerkan pic2 tu lam blogku tercintun ni.


(Air ice lemon tea kat Domino's Pizza)

(Air 3 perisa kat Noodle-Ape-Tah)

(Air pink panther kot, ke I LOVE U...kat Murni)

(I MISS U kot, kat Murni gak)

(Air perisa ubat batuk..kih2, kat Noodle-Ape-Tah)

Ni semuanya time kua ngan my cosmates yang best2 itu.
Sayang korang.
(>_<)

Haaaaaaa......
Nak tengok gambar air yang paling spesel tak?
Air honey dew.
Mase membe aku buat air ni.
Siyes kitorang gelak.
Walaupon tak sengaja.
Tapi cam sedap.
Hahahahaha......
Cik pembuat air ni mungkin tak bace blog aku.
Tapi aku rase.
Kalau dier tengok gambar ni.
Mesti dier tersenyum sorang2.
(Kalau dia tak pon, aku la senyum...hihi)
Aku save gambar ni ngan name 'nostalgia si tembikai susu' n 'spesimen berharge'.
Aku amek dua gambar, tapi tunjuk satu jek la.
(Takut satu jek tak jadi, rugi nanti, bukan slalu ade cam ni)
Presenting~
...
...
...
...
...
...
...

(Waktu makan kat DU 2nd)

Minumlah air banyak2.
Elakkan kekeringan.
(aka dehydration, nanti macam2 penyakit bley dapat)
(^_^)V

No comments:

Post a Comment