Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, December 26, 2010

TAK MENGERTI, PERASAAN APAKAH INI...

(Ini bukan aku atau dia, hanya gambar mintak kat Mr G)

Salam......

Kererek, kererek, kererek.
Pagi ini.
Skali lagi aku ditemani bunyi kipas yang tah pape ni.
Semenjak dua menjak ni.
Aku sangat lah slalu tido lambat.
Bangun pon agak lambat.
Aku tak sedar ke?
Berapa hari jek lagi kene balik UM dah.
Kene stat sem baru.
Kene buat azam baru.
Kate nak blaja bangun awal n study di awal pagi.
Kalau macam gini la gaye nye.
Mampukah aku?

Perasaan biasa bile nak masuk new year.
Azam baru.
Hohoho.
Sangat2 lah biasa.
Sampai dah tak ade spesel nye.
Hurm...
Tapi rasenye.
Kali ni azam spesel sket dari bese2.
Sebabnye.....
Perasaan new year + perasaan pas dapat result.
Konon2 mau blaja sungguh2 pasni.
Nak dapat result yang better than diz one.

Haaaaa.....
Aku tak nak kire pointer tuh.
Tunggu jek la sampai slip kluar.
Bley tengok result sumer skali.
Arap2.
Tak de la yang kene repeat.
Sangat berharap.

Stiap kali pon kate nak berubah.
Tapi nanti same jugak.
Aku sedar.
Aku ni kuat main.
Aku ni kuat tidur.
Slalu mengelamun.
Aku sedar.
Jadi....
Ape yang aku perlu buat?

(Aku juge kuat merapu, terutamanye di awal pagi camni.....Aku rindu nak merapu cam dulu2......hanya aku yang paham)

No comments:

Post a Comment