Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 22, 2011

3 BERADIK B....

Asslamualaikum......

Haaaa....aku nampak encik 'nyanyuk'?...erm...
Tak sedap plak bile translate.
Bialah, dia tak kesah pon hoho.
(Kan, kan?)
Dier tag aku join segmen.
Tak penah2 aku join mende2 camni huhu.
Okay, tag2 tunggu sebentar ye.
Aku nak emo2 jap.

Pe-merapu-an tentang 3 beradik.
Ape kehenye aku nak merapu pasal 3 beradik ni?
Sebabnye aku bengang ngan tempat aku tinggal skarang.
Kalau tak paham, ignore...tak bley trus terang sangat.
(Macam la susah sangat nak paham kan hooo~)

Sejak akhir2 nie, aku asek sebut je name 3 beradik nie.
Dulu aku tak suke sangat panggil dokrang.
Except: in a very baaad moment.
Bengang tahap melampau.
Mungkin disebabkan stress exam menyebabkan name mereka selalu meniti dibibirku.

Ape yang aku bengang sekarang?
"Kenape tak bukak stor untuk student tinggal barang?"
Barang aku tak sikit.
Aku tak bawak mai kete datang sini.
Aku tak suke nyusahkan family aku ngangkut barang2 aku.
Nanti kalau dapat sini lagi, dokrang kene datang hantar plak.
Orang pejabat kate, "Bukan confirm pon awak dapat sini".
Tapi apa bezenye ngan budak2 sabah sarawak?
Kenape stor untuk mereka je?
Dokrang memang confirm dapat la maknenye.
(Tibe2 nak compare ngan dokrang plak, padahal aku tau kuota dokrang cukup untuk membolehkan dokrang stay)
Mungkin aku tak suke care makcik tu cakap.
Haish, emo2.......

Okeylah, aku kene saba sket.
Kene kurangkan sebut 3 beradik tu.
Bang.
Beng.
Bong.
Mereka2 nilah 3 beradik yang aku slalu sebut.
Mungkin kalau yang English version kadang2.
Aku cume sebut....
Shoot.
Cam nak shoot xray kan?
(^_^)



2 comments: