Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 11, 2011

ASAL STUDY JEK NGANTUK....


Assalamualaikum......

Ye ha.
Merujuk kepada tajuk di atas.
Ye, sekarang aku ngah study.
Dan ye juga, aku sangat ngantuk.

Esok ade test + presntation.
Dua2 pon sangat penting.
(Yeah, sumer subjek pon penting bagi aku)
Tapi ape yang aku buat?
Tadi aku main game.
(Minesweeper yang sangat buat aku addict n rase nak cube lagi bile bom dier meletop)
Pastu aku layan Matluthfi90 ngan IniAnwarHadi punye channel.
(Dokrang punye channel BEST!..=D)
Aku berblog-walking.
(Kat blog2 yang aku follow je tapinye)
Pastu aku sambung study.
(Ngantuk, huarghhhhhhhh.....=O=)
Pastu aku buat entri baru kat Funtasty_Yummy.
Erm....
Pasni?
Study lagi.
Pastu ngantuk lagi.

Haish~
Aigoo~
Segar cepat wahai mate.
Aku nak study and prepare untuk esok.
(~_~)'

(Mood: Ngantuk smule)

No comments:

Post a Comment