Daisypath Happy Birthday tickers

Friday, April 22, 2011

~Segmen Blog Review Pak Cek Biola~

Assalamualaikum.....

Segmen 1st yang aku join.
Huah2, aku tak mahir.
So aku ikut je arahan dier.
Kire cam tengok manual la.



1. Bubuh header ngan link: done!

2. Follow blog dier: done!....(tambah satu lagi blog dalam peta blogwalking, ho~~)

3. Letak tajuk entri bla3: done!..(awal2 dah bubuh)

4. Jawab soalan: ape warna kegemaran anda?

Sbenanye aku suke sumer warne.
Tak kesah pon, asalkan aku rase warne2 tu aku suke.
(Ayat tah pape..hurm)
Biasenye aku suke sesuatu warna tu depends pade mood aku pade waktu tu.
So sekarang, mood aku kale ijau.
So, my feberet colour is HIJAU.
(^_^)

Number 4 is done!


(Ijau ialah skin laptop aku, hihi)

5. Kalau aku ada 1 juta......3 benda utama aku nak buat.....

First, aku nak anta mak ngan abah gi haji.
Beserta ngan one of my sis la.
Nanti bley jage mak.
(Kenape bukan aku?)
Kalau dokrang tak moh pi, aku pi la.
Duit banyak, bile2 bley gi.
Tapi kalau nak support sumer, mungkin tak huhu.
(Bukan nak jadi pak cik scrooge ye, family aku ramai kot)

Second, aku nak beli umah.
Umah besa 1, umah tak besa sangat 2.
Ape aku nak buat ngan rumah banyak2?
Jangan tanye.
Tuttttt....

Third, mungkin melabur.
Aku nak upah broker.
(Broker ke? tah la ape name dier)
Yang cam dalam citer limitless tu.
Bia dia banyakkan lagi duit2 aku.
Nanti bile dah bergande-gande, bley gi dermain.
(^_^)

Kalau ade baki lagi.
(Ade ke agak2?)
Aku nak kereta........

Dah, tu je la.
Aku tak tahu dah nak pikir ape.
Sebab cam agak susah kan nak tibe2 dapat duit camtu.
Entah2, kalaulah dapat.
Terus blur abes plan2 aku tu.
Huhu.

Okay, now number 5 is done!

6. Tag one of your friend.
Done!

7. Tinggal link kat entri: Done.

Dah siap sumer dah.
So sekarang........
Buat la pape yang aku suke.
Hehehe....
Sayonara~
\(^_^)/




3 comments: