Daisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

AKU NAK MELAGHA KEJAAAP JE...

Assalamualaikum.......

Okeh.
Ni alasan yang aku slalu bagi kat diri sendiri bile rase dah tepu.
(Tepu la sangat, hiho)
Aku kate nak melagha jaaaap je.
Satu game je.
Satu game means satu set punye game.
Tiga kali minesweeper + satu kali spider solitaire.
Tapi hari nie.
Lagha aku yang kejap tu ditambah dengan......

Satu entri blog.
Dan 4 episode Kaichou Wa Maidsama~....

Okey aku sangat tak dapat berenti bile dah start menonton anime.
Naseb baik ade lagi baki2 kesedaran exam dalam diri.
Kalau ikot bisikan hati....

"Weh Sopia, jom la tengok 24 episod sampai abes".

Dush2...

"Jangan ko tarik aku ke kancah peng-anime-an"
(Kata aku kepada theotheraku.....tbe2 teringat blog theotherkhairul hoho)
Jangan nak gatai2 gi blogwalking plak.

"Nanti bile petang sket bley la.
Kan pas Asar tak elok study."
(Ni theotheraku punye cadangan)

Mungkin nampak cam tak nak ngaku kemalasan diri sendiri.
Tapi memang tak nak ngaku pon.
Alamak....
Dah start merapu tahap urm......tahap pe ye?
Dah, dah.
Enough!
Starting benkyo once again.
Ajaa!Ajaa!Fighting!

^
~Sumer bende yang diatas ditaip oleh Rosati Sofya~


(Ini bukan aku....)

No comments:

Post a Comment