Daisypath Happy Birthday tickers

Saturday, April 9, 2011

DINNER LAGI...(DAH LAME SBENANYA...HUHU)

Assalamualaikum......

Entri pasal dinner lagi.
Hehehe...
Tapi nie dinner kolej pulak.
Bukan la baru sangat pon sbenanye.
31.3.2011.
Ari khamis minggu lepas.

Nak citer pasal flow aku nak gi dinner pasal hari tersebut.
(Nanti kalau aku lupe bley bace kat sini jek..=p)
Pkul 545 pagi aku ngan Sabb bangun pagi.
Ari ni kitorang posting kat HTAR, Klang.
So kene bergerak awal2 pagi takut sampai lambat.
Pas solat subuh teros bergerak pi KWSP.
Tunggu bas kat sane.
Bengang ngan En Ar jap, sebab dier suke suki jek tak moh pi.
(Alasan: sebab tak tahu test dah pospon dan kene posting seperti biase, tak aci~)
Ari ni kene posting kat A/E.
Kes tak banyak mane pon,
So rilek2 aje.
(^^)

Waktu nak pi lunch.
Kitorang pon gi mintak kat r/grapher.
Nak balik tros, sebab malam nanti ade dinner.
Mule2 En S cam tak kasik.
Tapi las2 dier kate..."Okay"
Dan kami pon bergerak balik.

Kolej punye dinner kat Intercontinental Hotel.
Naik bas pkul 430.
(Actually takde la 430 sangat, pas solat asar baru gerak)
Aku naik bas yang kusi dier pandang ke tengah tu.
So peniiiiiiing~~~~~
Sampai2 jek kat sane, aku loye, mamai, sumer serbe tak kene la.
Haish!
Takpe la, asalkan malam ni seronok.
(Bisik hati kecilku)

Pas Maghrib, sumer orang gather dalam hall dier.
Nampak cam bes jek.
Cantik.
Nak makan2 pon cam bes.

Tapi.....
Harapan terburai.
Waiter dier tah hape2.
Bapok la rude tahap ape tah.
Makanan dier tak la horrible, tapi tak se-class hotel punye standard yang sepatutnye.
(Dinner yang dulu2 lagi sedap la maksudnye)
We all paid 130 for this such thing!
(Dulu punye lagi murah kowwt)
Rase rugi sket.
Tapi nak buat camne.
Kene redha gak la.
(==)'

Here are some pics time dinner tu.
(Aku ingat nak masok lenkali, tapi lenkali aku = tah bile tah)
Cop3, some = 3 je.
Hoho.
Time dinner tu, kitorang takde kamera.
Fon aku plak tak cantik kalau amek gamba time lighting tak bagos.
After dinner baru bley amek gamba.


(Dalam bas UM before gerak, belom start penin lagi)


(2nd dish, crab meat...tapi rase dier urm.....so lepas tu dah takde mood nak amek gamba food)


(Main2 kat tangge jap while waiting for the bus)

(Pst2, to my dear rumates, korang tak kesah kan aku masokkan gamba korang kat sini)

V(^_^)V
Peace-Yo!

No comments:

Post a Comment