Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 10, 2011

NAK TUKAR LAYOUT.....

Assalamualaikum.......

Beria aku gi download macam2 jenis background untok blog.
Tapi sumer pon hampeh.
Sebab aku tak reti nak edit2 bagi jadik lawa.
Plus aku takde mood sangat.
Something bad happened today.
Which made me feel like....
Urm....
Okay.....
Yeah....
Yela....

Haish.
Mengapakah perlu begitu?
Kami tidak suke situasi itu.
Harap sumer orang boleh jadi macam dulu2.
Susah kot nak puaskan hati sumer orang.
Nak cakap aku takde terase hati ngan sape2.
Siyes aku tipu.
Kalau nak kate aku takde buat sape2 trase hati ngan aku.
Haaaa....tipu lagi.

Memang susah la nak jadik perfect kan.
Cumenye, lain orang, lain care handle dier.
Nak paham care dokrang handle tu bukan senang.
Papelah......
Asalkan suatu hari nanti perkare ni tak jadik worst.
Kite kan budak baik2.
(^_^)

Aku bukan tuju kat sape2.
Juga bukan nak uar2 kan mende2 tak bes.
Cumenye aku rase nak tulis.
Kat blog yang ade description "ape2 yang rase nak ditulis".
Jangan marah aku.
Peace-Yo.
(~_~)V

No comments:

Post a Comment