Daisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 20, 2011

STUDY WEEK AKU

Assalamualaikum......

Three days have passed.
(Tibe2 aku rase cam grammar aku dah tunggang-langgang..aigoo~)
Tapi ape je yang aku study.
Tak sedar diri langsung.
Exam next week je pon.
Tak banyak mase dah.
Kate nak laptop free sebijik.
Tapi kalau macam ni la aku punye semangat.
"Sayonara laptop baru~
Hello laptop skarang."
(Ngarut...)

Papepon yang aku buat.
Study ke.
Enjoy ke.
Buang mase ke.
Aku tetap rase seronok.
(Okey, ni memang tak sedar diri)

"Kita kene buat something tu ngan setulus ikhlas hati kita.
Jangan regret dengan ape yang kita dah buat."
-sofya-

(Perasaan nak buat philosophy sendiri. Cop2, mungkin looks similar ngan quote orang2 yang famous, tapi aku tak tiru pon)

Semalam aku dah enjoy abes2.
Katenye enjoy puas2 yang las before exam.
Lepas semalam, kami akan pulun untok exam pulak.
(Kami refers to : Aku, Mira, Sabb n Elly)

Posting kat A1. -ganti awal2 untuk hari yang kakcik kawin-

Assessment ngan En Ahmad Tarmizi. - thnk u En Mizi for your coop-

Main boling. -prestasi dah tak sebgus dulu (dulu bagus ke huu~..=p)-

Shopping. -shopping tingkap plus air jambu?-

Main kat Capcom-liked-place. -lompat2, perang2, basketball2, picit2 yeah-

McD. -McFlurry mudpie yang Yummy-

Movie. -Limitless yang erm....limitless?-

Macam tak banyak pon mende yang dibuat kan.
Tapi siyes, aku dan mereka penat.
(Mereka, penat tak?)

Hari ni.
Aku study.
Facebook jap.
Funtasty_Yummy jap.
Then?
Okay, study lagi kot.
Aku sangat rajin.
Yeay!
Dah, babai......
\(~~,)/

KAWAN2!!....GANBATTE!!!


(Omo~...aku tak tau nak bubuh gamba pe)

2 comments: