Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, April 24, 2011

GOOGLE TRANSLATE....

Assalamualaikum....

Sebenanye takde mood sangat nak post entri baru.
Rase cam nak jalan2, bace entri sendiri.
Tibe2, Google translate.
(Ala...yang slalu rajin benor nak translate page tu)
Dier tulis kat atas page blog aku:

"This page is in Indonesian, would you like to translate it?"

Indonesian?
What the hal?
Google ni intepret aku punye blog dalam bahasa Indonesia rupenye.
Bila aku bukak blog orang lain.
Dier tulis:

"This page is in Malay, would you like to translate it?"

Disebabkan aku tak puas hati.
Aku pon bukak 3 4 blog orang lain.
Same jugak.
Nampaknye, blog aku jelah yang bahasa Indonesia.
Aku ingat aku tulis bahasa Melayu dah.
Hohoho....

Aigoo~
En Google Translate telah mengecikkan hati aku.
Sob3...
(T_T)

Mungkin bahasa Melayu aku kurang mantap lagi.
Nampaknye aku kene berusaha sungguh2 mantapin nye.
(Dalam entri ni, satu je kot aku gune word Indo)

(pst2....bese gune laptop sendiri, dier tak kua pon camni, tapi hari ni gune laptop orang lain)


(Snow yang cantik, lolololololo)

No comments:

Post a Comment