Daisypath Happy Birthday tickers

Monday, April 18, 2011

KING OF FRUITS.....

Assalamualaikum.......

My feveret fruit.
Hehe...
Sekarang ngah musim durian.
Sumer orang asek makan durian sejak akhir2 ni.
Aku pon teringin.
Tapi bilenye nak pi beli?
Nak balik umah pon tak.
Hurm....
Jangan kate tahun nie aku tak dapat sambut musim buah feveret aku.
Sangat la keciwa.

Tibe2 di suatu malam yang agak2 cam dingin.
Jiran depan bilik ketok pintu.
"Korang2, tengok la ape yang aku bawak".
(Oh, aku reka ayat ni, sebab forgot what words she used that very nite..hehe)
Then she show me that precious buah yang aku idam2 kan tu.

(Yeah, yahoo, yeye...=D)

(Ignore that toilet-looked lantai of my bilik huuu~)

Kitorang ngan tak sabarnye telah mengopek durian tersebut.
Naseb bek dier dah buat cam belahan sket.
Kalau tak camne la kitorang nak bukak kan.
Nak baling? Kang kene pale orang buat naye jek.
Huhu....


(Nampak sodap tak?..actually my feberet will looks like more tegang2 punye style hehe)

After a while.....
....
....
...
....
....
....
....
....
....
....
....
....

(Tinggal je la kulit ngan bijik dier huhu)

Kami bertiga (aku, sabb n tim) telah melantak dua bijik durian.
"Nak banyak2".
Jangan ngade2, tu pon nasib baik ade orang bawak.
(^_^)

Tapi yang tak besnye, aku tercekik selaput durian tu.
Tah pape jek.
Tak penah2 dibuat orang.
"Tercekik selaput durian? What the hal?"
Spoil sket mood durian.
Papepon kitorang bejaye abeskan gak durian2 tersebut.
Thanx to Miss Tim punye adik.
For bringing those durians hee~...

^
All things cakap2 above happened on 16th April 2011, malam dier.


(Tapi mood skarang: lapa sebab tak bangun sarapan tadi, sayang sangat katil tu..haish~)

No comments:

Post a Comment